.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: مشكل قطع گاز مازندران برطرف ميشود

استاندار مازندران با اشاره به افت شديد فشار گاز و قطع آن در برخي از شهرهاي اين استان گفت: اين مشكل تا عصر امروز (سه‌شنبه) برطرف مي‌شود.

افت شديد فشار گاز و قطع آن در چند روز گذشته در برخي از شهرهاي مازندران بويژه در ساري وقائمشهر سبب بروز مشكلات عديده‌اي براي اقشار مختلف مردم شده است.

"ابوطالب شفقت" شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بحران استان كه تا بعد از نيمه شب به طول انجاميد، افزود:با پيگيري و تلاش‌هاي صورت گرفته، كارشناسان و مديران ارشد شركت گاز كشور در صدد رفع مشكل قطع گاز در مازندران هستند.

وي اظهار داشت: براي رفع مشكل قطع گاز در مازندران، با هماهنگي‌هاي صورت گرفته، قراراست يك خط اتصال از مسير لوله گاز قزوين به ساوه براي تقويت فشار گاز انجام شود.
وي بر لزوم دوگانه‌سوز كردن سيستم حرارتي بويژه در دستگاه‌هاي دولتي تاكيد كرد و گفت: بايد با تدابير لازم درخصوص جايگزين كردن سوخت در ادارات گام‌هاي اساسي برداشته شود.

وي به كمبود نان در برخي از شهرهاي مازندران به دليل قطع گاز بويژه در شهرساري اشاره و تصريح‌كرد: مسوولان بايد با اتخاذ راهكارهاي اساسي اين مشكل را رفع كنند.

مديرعامل شركت گاز مازندران نيز در اين جلسه گفت: شهرهاي ساري، آمل ، قائمشهر و بابل در مقايسه با ديگر شهرها با بيشترين مشكل در ارتباط با قطع‌گاز مواجه هستند ومشكل آنچناني درمورد قطع گاز از غرب مازندران گزارش نشده است.

"محمدمصطفي قرباني" با بيان‌اينكه گاز مصرفي استان مازندران از طريق كشور تركمنستان تامين مي‌شود، افزود: تامين گاز يك استان ازيك كشور بيگانه كار اشتباهي بوده كه در گذشته صورت گرفته است.

به گفته قرباني روزانه ‪ ۲۳‬ميليون مترمكعب گاز از تركمنستان وارد خط لوله مازندران مي‌شود كه از اين ميزان ‪ ۱۶/۵‬ميليون مترمكعب مصرف روزانه گاز در اين استان است.
وي خاطرنشان كرد: براي رفع مشكل قطع گاز درمازندران با هماهنگي‌هاي صورت گرفته، از مبادي عسلويه، پالايشگاه شهيد هاشمي‌نژاد خراسان شمالي و انشعاب گيري از خط لوله گاز مسير قزوين به ساوه كمك گرفته مي‌شود.

وي افزود: قرار است از عسلويه، روزانه سه تا چهار ميليون متر مكعب گاز، و از شهيد هاشمي‌نژاد دو تا سه ميليون مترمكعب گاز به تدريج وارد مدار شود.

وي گفت: افت شديد فشار گاز از يكشنبه شب در برخي از شهرهاي مازندران به پايين‌ترين حد ممكن خود رسيد اما با ورود گاز از ديگر استان‌هاي كشور اين مشكل تا ‪ ۴۸‬ساعت آينده برطرف مي‌شود.

"سيدمحسن نيري" مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه ‪ ۹‬نيز در ادامه اين جلسه گفت: براي تامين نان در شهرهاي شرق استان از غرب مازندران اقدام‌هاي اساسي صورت گرفته است.

وي گفت: در زمان حاضر چهار واحد انبوه پز به صورت شبانه‌روزي در ساري مشغول پخت نان هستند و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

به گفته نيري دوگانه‌سوز كردن واحدهاي خبازي ‪ ۱۰‬ميليون ريال هزينه در بر داشته و مجهز كردن برخي ازواحدهاي خبازي به ژنراتور برق و دوگانه‌سوز كردن نيز مدنظر است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كيوان اميني 11 دي 1386
با سلام : بازهم بگوئيد آقاي شفقت بفكر مردم استان نيست ! ما كه دو روز است در حال قنديل هستيم احتمالا" جاي آقاي شفقت گرم گرم است.
hatef 12 دي 1386
مطمئن باشید این مشكل نه برای حال وگذشته است بلکه تا این مدیران بی کفایت در صدر شرکت گاز میباشند مشکل ادامه خواهد یافت منتظر بودیم اعضای هئیت مدیره شرکت ملی گاز در دولت جدید ازشکل مشارکتی /کارگزارانی خارج شود که نشد تا کی باید هزینه بی کفایتی وباند بازیها را ملت بدبخت بپردازند موارد تخلف در اعضای هیئت مدیره فوق العاده بالاست /آقایان با شرکت لوله وپرفیل ساوه شریک شدند وچه ضربه مهلکی به شرکتهای گاز استانی واردکردند /کارخانه تولید ایستگاههای تقلیل گاز از آن آقای ح ع مدیر بازرگانی است اقای ر هم که الی ماشالله بی کفایت است شمارا بخدا یک مرد پیدا کنید قضیه خط انتقالی که دور ان وزیری آقای زنگنه قراربود با تحمل فشار 1000پوند به مرزهای شمالی کشور برسد ودر نهایت با تست 400پوند در شیراز منفجر شد یا قضیه چپاول انبار شهید طاهری را بررسی نماید تا معلوم شود چرا در هیئت مدیره شرکت گاز فقط گردش ایجاد میشود وکسی تغییر نمیکند /بیائید برای یک بار هم شده مردانگی کنید وبی غرض ومرض وبدور از باند بازیهای معمول شرگت گاز را مورد انتقاد قرار دهید گرچه اینکار از شما بعید است ولی ما تذکر دادیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.